Συχνές Ερωτήσεις

Παρακάτω θα βρεις κάποιες πιθανές ερωτήσεις μαζί με τις αντίστοιχες απαντήσεις τους. Αν η ερώτησή σου δεν συμπεριλαμβάνεται στη λίστα μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας και σύντομα ένας εκπρόσωπος του BOSTON Breakfast & more θα μπορέσει να σου απαντήσει και να σου λύσει κάθε πιθανή απορία.

1Για ποιο λόγο να παραγγείλω Online ενώ μπορώ να πάρω τηλέφωνο;
Ζούμε στην εποχή της ταχύτητας και της τεχνολογίας. Τι πιο λειτουργικό και άμεσο απ΄το να μπορείς να παραγγείλεις τα αγαπημένα σου προϊόντα, με λίγα μόνο κλικ, μέσω της οθόνης του κινητού σου, του Tablet αλλά και του υπολογιστή σου; Επίσης έχεις πρόσβαση στον πλήρη κατάλογο των προϊόντων μας, με τις τιμές τους, τις περιγραφές τους αλλά και τα υλικά τα οποία μπορείς να προσθέσεις συμπληρωματικά. Τέλος, κάνοντας Online παραγγελία συμβάλεις στην ποιότητα της ροής εντός του καταστήματος που έχει ως βασικό στόχο και σκοπό την άριστη και ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών μας στον ελάχιστο δυνατό χρόνο.
2Πληρώνω κάτι παραπάνω όταν παραγγέλνω Online;
Η υπηρεσία Online παραγγελίας παρέχεται εντελώς ΔΩΡΕΑΝ χωρίς κάποια επιπλέον χρέωση.
3Πως ξεκινάω την παραγγελία μου;
Επιλέγεις από το μενού τον σύνδεσμο "Online Παραγγελία". Προσθέτεις τα αγαπημένα σου προϊόντα στο καλάθι, επιλέγεις Delivery ή Take Away και ολοκληρώνεις την παραγγελία σου συμπληρώνοντας τα στοιχεία σου.
4Σε πόση ώρα θα φτάσει η παραγγελία μου;
Ο μέσος χρόνος προετοιμασίας και παράδοσης των παραγγελιών μας είναι 18-23 λεπτά. Η ομάδα του Boston θα κάνει τα απαραίτητα δυνατά ώστε να παραλάβεις την παραγγελία σου το συντομότερο δυνατό. Ο χρόνος παράδοσης είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τη χρονική στιγμή της παραγγελίας και επηρεάζεται κατά τις ώρες αιχμής.
5Τι γίνεται εάν θέλω να αλλάξω κάποιο προϊόν στην παραγγελία μου;
Θα χρειαστεί να καλέσεις απευθείας στο κατάστημα και να μας ενημερώσεις για την αλλαγή που επιθυμείς. Η αλλαγή θα εξαρτηθεί από το στάδιο προετοιμασίας της παραγγελίας σου. Σε κάθε περίπτωση όσο πιο σύντομα καλέσεις, τόσο πιο πιθανό είναι να προλάβεις να κάνεις τις αλλαγές που επιθυμείς.
6Πως ξέρω ότι η παραγγελία μου έχει αποσταλεί σωστά;
Μετά από την αποστολή της παραγγελίας σου θα δεις στην οθόνη σου το μήνυμα επιβεβαίωσης για επιτυχή αποστολή. Ταυτόχρονα θα λάβεις στο email που έχεις δηλώσει τα στοιχεία της παραγγελίας σου με τα προϊόντα που έχεις επιλέξει και τα στοιχεία του λογαριασμού σου.